Το ασημένιο μετάλλιο κατέκτησε ο Άννα Βασιλείου στα 400μ. στο Βαλκανικό πρωτάθλημα στο Νόβι Παζάρ. Η πρωταθλήτρια της ΓΕΗ επηρεάστηκε από τις άσχημες καιρικές συνθήκες καθώς στη διάρκεια του αγώνα ξέσπασε δυνατή βροχή, που δημιούργησε προβλήματα στο σύνολο των αθλητών και αθλητριών. Έτσι, ο χρόνος της δεν ήταν ιδιαίτερα καλός τερματίζοντας 2η με 53.79. Αξίζει να σημειωθεί ότι στα 400μ. μετείχε και η Ανδριάνα Φέρρα, η οποία δεν τερμάτισε καθώς αισθάνθηκε μία μικρή σύσπαση και εγκατέλειψε.