
Την πρώην πρόεδρο του ΤΕΙ Κρήτης Χαρά Αθανασάκη – Μιχαηλίδου τίμησε για την προσφορά της σε ειδική εκδήλωση χθες το Ίδρυμα.
Το ΤΕΙ Κρήτης τίμησε την κ. Αθανασάκη σε ειδική εκδήλωση ως αναγνώριση του έργου της, ενώ τα συγχαρητήριά του απέστειλε στην πρώην πρόεδρο και ο περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης.
Η τελετή τιμής στη Χαρά Αθανασάκη- Μιχαηλίδου έγινε στο αμφιθέατρο του κλειστού γυμναστηρίου «Μάρκος Καραναστάσης» του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης στον Εσταυρωμένο Ηρακλείου παρουσία εκπροσώπων τοπικών αρχών, της εκπαιδευτικής κοινότητας και φοιτητών. Για την προσφορά και το έργο της κ. Αθανάσακη ως εκπαιδευτικού και πρώην προέδρου του ΤΕΙ μίλησαν ο πρόεδρος του Ιδρύματος και άλλα στελέχη του.
Στο τέλος της εκδήλωσης έγινε ανάγνωση ψηφίσματος της συνέλευσης του ΤΕΙ Κρήτης και επίδοση τιμητικής πλακέτας στην τιμώμενη από τον πρόεδρο του Ιδρύματος Ευάγγελο Καπετανάκη, ενώ ακολούθησε αντιφώνηση με ευχαριστίες από την τιμώμενη ομότιμη καθηγήτρια τ. πρόεδρο του ΤΕΙ, π. νομάρχη Ηρακλείου, Χαρά Αθανασάκη - Μιχαηλίδου.

