Δωρεάν εκπαιδευτικό σεμινάριο διοργανώνεται από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας στο Ηράκλειο, το ερχόμενο Σάββατο 17 Ιουνίου.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στην αίθουσα «Μανώλη Καρέλλη» (πρώην Ανδρόγεω), από τις 10:00 το πρωί έως τις 2.00 το μεσημέρι, ενώ διοργανώνεται

στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στις Επιστήμες Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, σε συνεργασία με την Έδρα UNESCO και τον Δήμο Ηρακλείου.

Στο σεμινάριο θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας, με βάση τις αιτήσεις συμμετοχής και θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης σε όλους τους συμμετέχοντες.

Σκοπός του σεμιναρίου με θέμα τις σύγχρονες εκπαιδευτικές καινοτομίες είναι η κατανόηση της ιδέας για την αποτελεσματική εφαρμογή καινοτομιών στην εκπαίδευση και η εισαγωγή στους τρόπους που επηρεάζουν την καθημερινή πρακτική των εκπαιδευτικών στην τάξη. Το πρόγραμμα του σεμιναρίου είναι διαθέσιμο στο δικτυακό τόπο unic-crete.gr.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την κ. Κοτζαδάκη Κυριακή στα τηλέφωνα του Γραφείου Εκπροσώπων του Πανεπιστημίου Λευκωσίας στην Κρήτη: 8011188088 (από σταθερό/αστική χρεώση), 6985053300 (από κινητό) ή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο [email protected] gmail.com.

Οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να παραστούν (με φυσική παρουσία) στο σεμινάριο θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή κάνοντας κλικ στον πιο κάτω σύνδεσμο:

https://www.eventbrite.com/e/34792493284.

Σύμφωνα με τους διοργανωτές του σεμιναρίου, η δουλειά των εκπαιδευτικών βρίσκεται κάτω από συνεχή και γρήγορη αλλαγή. Οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουν ατέλειωτες αλλαγές στην πολιτική, στις συνθήκες εργασίας, στις πιέσεις και προσδοκίες της κοινότητας, στη σύνθεση του μαθητικού πληθυσμού, στις ηγεσίες των τοπικών εκπαιδευτικών επιτροπών, στις συνθήκες της κοινωνίας καθώς επίσης και στις δικές τους ζωές και στην καριέρα τους.

Κέντρο της όποιας εκπαιδευτικής αλλαγής και καινοτομίας είναι οι εκπαιδευτικοί. Ο κυριότερος λόγος που οι περισσότερες προσπάθειες εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων αποτυγχάνουν έγκειται στο ότι δεν κατανοείται το βάθος και η πολυπλοκότητα της φύσης της διδασκαλίας.