
Σε εποχές τεράστιας κρίσης αναζητούν τρόπο να γίνει το νέο Μέγαρο στο λιμάνι; Το κράτος δεν μπορεί, το ομολογεί, αναζητά ιδιώτες. Ακόμη και η σημερινή κυβέρνηση, που ξόρκιζε κάποτε τα ΣΔΙΤ, εκεί το πάει τώρα, γιατί ξέρει ότι αλλιώς δεν γίνεται. Αλλά ούτε έτσι φαίνεται να προχωρά το έργο- δυο διαγωνισμοί άγονοι έγιναν. Το ξέρει κι ο υπουργός, τζάμπα υπόσχεση.
Αλλά ακόμη και εάν μπορούσε με τις παρούσες οικονομικές συνθήκες να γίνει ένα νέο κτίριο, κανένας δεν σκέφτεται τα υπάρχοντα κτίρια- μνημεία που βρίσκονται στο κέντρο, στην καρδιά της πόλης. Θα μείνουν έτσι; Να μετρούν τον χρόνο και να καταρρέουν; Δύο κτίρια τεράστια, το ένα είναι σήμερα κενό και εγκαταλελειμμένο μετά τη μετακόμιση της Αστυνομίας και δεν ασχολείται κανένας. Ευτυχώς το τρίτο είναι της Περιφέρειας, ελπίζω να μην τους μπουν ιδέες και στην πλατεία Ελευθερίας…
Έχεις τέτοιους θησαυρούς, που με λίγα σχετικά χρήματα- σίγουρα υποπολλαπλάσια του νέου- μπορούσαν να γίνουν…βιτρίνα για το Ηράκλειο, να χαίρονται και όσοι δουλεύουν για τη Θέμιδα και την απονομή της Δικαιοσύνης.
Κι όμως ψάχνουν όλοι μια κούφια υπόσχεση, ένα άδειο πουκάμισο!

