Στο γραφείο του (πήρε το παλιό της αείμνηστης Βιργινίας) ήδη βρίσκεται ο αντιπεριφερειάρχης Τεχνικών Έργων Νίκος Ξυλούρης, που αυτές τις μέρες πιέζει πολύ για τα οδικά έργα. Μάλιστα τρέχει ακόμη και για έργα που δεν είναι άμεσης εποπτείας της Περιφέρειας, όπως είναι ο διπλός κλάδος από τις Γούρνες στη Χερσόνησο. «Ήμουν πάλι εκεί και θα ξαπαναπάω. Το έργο προχωράει καλά και στις 28 Απριλίου δεσμεύτηκε ο εργολάβος ότι θα δώσει τον ένα κλάδο. Ήδη προχωράει και η γέφυρα» μου έλεγε χθες.

Αλλά έχει πλέον την εποπτεία κι άλλων έργων και φαίνεται πως θα πάει όλο το σύστημα πιο γρήγορα.