Πριν από ένα χρόνο η “Π” έγραφε ότι έρχονται… έξυπνες λύσεις στους κόμβους και τους δρόμους, αφού… δεν υπάρχουν χρήματα για μεγαλεπήβολα έργα. Μια τέτοια περίπτωση ήταν ο κόμβος της Αλικαρνασσού , που σε ώρα αιχμής… κολλάει την κυκλοφορία, ακόμη και στην εθνική οδό, αφού τα αυτοκίνητα που έρχονται από δυτικά για να πάνε Αλικαρνασσό ή στο δρόμο Ηράκλειο- Βιάννος πάνε… σημειωτόν εξαιτίας των φαναριών!

Η Περιφέρεια Κρήτης αποφάσισε να αναθέσει μελέτη για να… καταργηθούν τα φανάρια, η μελέτη είναι έτοιμη και το έργο θα προχωρήσει!

Κι επειδή τρώγοντας έρχεται η όρεξη, ο αντιπεριφερειάρχης Ευριπίδης Κουκιαδάκης αποκαλύπτει στην «Π» ότι ανάλογες έξυπνες παρεμβάσεις θα γίνουν και σε άλλους κόμβους, σε άλλους δρόμους για να λυθούν προβλήματα!

«Δυστυχώς με τις περικοπές που έχουν γίνει στην Αυτοδιοίκηση δεν υπάρχουν χρήματα. Με αυτά θα πορευθούμε και με αυτά θα βρούμε λύσεις» τόνισε ο κ.Κουκιαδάκης που υπενθυμίζει ότι η μελέτη για τον κόμβο Αλικαρνασού έγινε και ολοκληρώθηκε με… υπόλοιπα που υπήρξαν από το δρόμο του Κρουσώνα και αξιοποιήθηκαν!

«Ναι, αποφασίσαμε να τα δώσουμε για τη μελέτη και τώρα την έχουμε έτοιμη! Είναι μια μελέτη που προβλέπει κατάργηση των φωτεινών σηματοδοτών και δημιουργία κυκλικών κόμβων (round about) που θα λύσουν το πρόβλημα, όπως έχει γίνει και σε άλλες περιοχές» αναφέρει ο αντιπεριφερειάρχης, ο οποίος τονίζει ότι είναι ένα έργο που δεν θα κοστίσει αναλόγως πολλά, δεδομένης της μεγάλης παρέμβασης που θα γίνει στην περιοχή Αλικαρνασσού- Βιομηχανικής.

«Εχουμε προϋπολογίσει ένα κόστος 3,2 εκατομμυρίων ευρώ που θα πάνε ακόμη πιο κάτω, θα βρεθούν και θα το τρέξουμε άμεσα το έργο» τόνισε…

Κι εδώ ανοίγει η … όρεξη των τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας καθώς μετά το έργο- βάλσαμο στο Καταλαγάρι –Χουδέτσι, τις παρεμβάσεις που θα γίνουν στα Πεζά, στον κόμβο και την Αλικαρνασσό έρχονται κι άλλες ιδέες.

«Είναι τρεις σημειακές παρεμβάσεις, τις οποίες πρέπει να μελετήσουμε. Είναι βεβαια κι άλλες περιοχές που θέλουν έργα, αλλά οι προτεραιότητες τώρα είναι στους κόμβους Καλλιθέας και Σκαλανίου και ένας κόμβος, μια έξοδος για το ΠΑΓΝΗ» αναφέρει. «Για την Καλλιθέα και το Σκαλάνι δεν χρειάζεται να πω πολλά. Δεν είναι δυνατόν να έρχεται ο οδηγός απρόσκοπτα από τη Βιάννο και την στιγμή που φτάνει έξω από το Ηράκλειο να πέφτει σε φανάρια.

Θα κάνουμε παρέμβαση στους κόμβους αυτούς με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ενώ αντίστοιχη και πιο μεγάλη παρέμβαση θα γίνει στην εθνική οδό που εκεί στο ύψος της Χαλέπας Κεφαλογιάννη θα μελετηθεί έξοδος που θα οδηγεί στο ΠΑΓΝΗ για να αποσυμφορήσουμε τον σημερινό δρόμο» τονίζει ο κ. Κουκιαδάκης, ο οποίος δεν αποκλείει να μελετηθεί λύση και για έξοδο στην εθνική οδό προς τα δυτικά, από τον Αγιο Ιωάννη τον Χωστό.

«Είναι μια δύσκολη περίπτωση, αλλά θα το εξετάσουμε κι αυτό» κατέληξε.