Του Κώστα Μπογδανίδη

Το αμέσως προσεχές διάστημα θα παραδοθεί στην κυκλοφορία ο νέος δρόμος που ενώνει το Καταλαγάρι με το Χουδέτσι κι από εκεί τον άξονα για τον Πύργο συντομεύοντας κατά πολύ το δρομολόγιο προς την ανατολική Μεσαρά!

Ο δρόμος θα συνδεθεί με τον υφιστάμενο κόμβο Κουνάβων και αποφασίστηκε μια πρόχειρη κυκλοφοριακή σύνδεση μέχρι να κατασκευαστεί ο τελικός κόμβος στην περιοχή, που σύντομα θα δημοπρατηθεί όπως έχει γράψει η “Π”.

Θυμίζουμε ότι δρόμος μετά την περιπέτεια και τον κίνδυνο απένταξης από το ΕΣΠΑ βρίσκεται στο τελικό στάδιο, τελειώνει και η ασφαλτόστρωση και σύντομα θα είναι έτοιμος, δηλαδή όλοι όσοι οδηγούν από και προς την ανατολική Μεσαρά (Πύργο, Χάρακα κλπ) θα παίρνουν πλέον το δρόμο Ηράκλειο- Βιάννος χωρίς να χρειάζεται να μπαίνουν από τις Αρχάνες και μέσω Βαθύπετρου να ανεβαίνουν στο Χουδέτσι ούτε να πηγαίνουν ώς την Καλλονή.

Από τον κόμβο Κουνάβων θα βγαίνουν στο νέο δρόμο και θα πηγαίνουν κατευθείαν στο Χουδέτσι. “Πριν τελειώσει το καλοκαίρι, θα παραδοθεί στους πολίτες. Θα κάνει τη διαφορά αυτός ο δρόμος” έχει πει στην Π ο κ.Κουκιαδάκης προαναγγέλλοντας ότι “αρχικά θα υπάρχει μια προσωρινή λύση για τη συνδετήριο μέχρι να κατασκευαστεί ο κόμβος των Κουνάβων, όπως ενεκρίθη από το περιφερειακό συμβούλιο το οποίο επικύρωσε τις δυο αιτήσεις προς την Αρχή Διαχείρισης για να εντάξει έργα των κόμβων Κουνάβων και Αρκαλοχωρίου στο ΠΕΠ Κρήτης με στόχο να ολοκληρώσει τον οδικό άξονα. Συνολικά είναι πάνω από 22 εκατομμύρια ευρώ το έργο των κόμβων, ενώ ειδικά στον κόμβο του Αρκαλοχωρίου απαιτούνται και απαλλοτριώσεις υψηλού κόστους.

Του μεν Αρκαλοχωρίου γιατί αυτό…που επικρατεί σήμερα είναι…τραγέλαφος και όχι κόμβος , ενώ έχει γίνει πανελλήνιο θέμα η…σηματοδότηση που είναι για ρεκόρ Γκίνες! Των Κουνάβων ο κόμβος, έτσι όπως εξελίχθηκε η υπόθεση με το δρόμο Χουδέτσι- Καταλαγάρι,   είναι πλέον πιο σημαντικός κόμβος και από εκείνον των Πεζών.  

Υπό αυτές τις συνθήκες   ο κόμβος των Πεζών, στη διακλάδωση της Ένωσης, ουσιαστικά υπομαθμίζεται και από (δύσκολος) ανισόπεδος, που αρχικά προγραμματιζόταν, θα είναι ισόπεδος και θα γίνει πολύ πιο εύκολα και με λιγότερα χρήματα.