Η Κρήτη έχει το χρυσάφι, αλλά δεν μπορεί να το πουλήσει ως τέτοιο. Κι αυτή τη φορά μπαίνει μπροστά η Περιφέρεια για να συντονίσει όλες τις δυνάμεις, τους φορείς, υπηρεσίες και επιστήμονες για το εξαιρετικό λάδι μας.

Μια πρώτη συνάντηση-σύσκεψη πραγματοποιήθηκε χθες στη Περιφέρεια Κρήτης στην οποία η αντιπεριφερειάρχης κ. Βρέντζου επεσήμανε ότι οι εξαγωγές το 2015 για το κρητικό ελαιόλαδο ήταν αυξημένες ωστόσο δεν πρέπει να υπάρχει εφησυχασμός. Τόνισε μάλιστα ότι θα πρέπει να εξαλειφθεί το φαινόμενο εξαγωγής χύμα ελαιολάδου στις διεθνείς αγορές που εκμεταλλεύονται προς όφελός τους τη μοναδική ποιότητα του αποκομίζοντας παράλληλα υψηλές οικονομικές απολαβές.