Με ένα επιτυχημένο Θεατρικό Εργαστήρι, έρχεται η δεύτερη θεατρική παράσταση στο Θέατρο των Αγρών σήμερα 15 Ιουλίου.

To Θεατρικό Εργαστήρι Ζαρού ανεβαίνει στο «σανίδι» του θεάτρου με την επίκαιρη κωμωδία των Μιχάλη Ρέππα- Θανάση Παπαθανασίου «Ράους- Ουστ από ‘δώ» σε σκηνοθεσία: Μάνου Παπαδογιαννάκη.

Λίγα λόγια για το έργο…..

Η υπόθεση ξεκινάει από την στιγμή που τρεις μικροαστοί, ένας υπάλληλος του υπουργείου συγκοινωνιών, μία προϊσταμένη νοσοκόμα και μια φαρμακοποιός, κληρονομούν εξ΄ αδιαιρέτου ένα νεοκλασικό στο κέντρο της Αθήνας. Ένα υπέροχο κτίριο με ιστορία, γιατί σ΄αυτό κάποτε, είχε μείνει ο Άγγελος Σικελιανός.

Η πρώτη έκπληξη που περιμένει τους τρεις κληρονόμους είναι ότι στο εν λόγω κτίριο στεγάζεται οίκος ανοχής, στον οποίο δουλεύουν δύο πόρνες, μια Ελληνίδα και μια Ρωσίδα, ένας υπάλληλος υποδοχής και ένας νταβατζής. Οι τρείς κληρονόμοι κατ’ αρχάς σοκάρονται από το είδος της επιχείρησης που στεγάζεται στην ιδιοκτησία τους, αλλά γρήγορα ξεπερνούν το σοκ και συνεργάζονται με μεγάλη ευκολία με τον κόσμο της πληρωμένης ηδονής. Και όχι μόνο συνεργάζονται, αλλά και πρωτοστατούν με πολύ πρωτότυπες ιδέες, για την βελτίωση των εισοδημάτων της επιχείρησης. Τα πράγματα περιπλέκονται επικίνδυνα, όταν μετά την έλευση της τρόικας στην Ελλάδα, ελέγχονται από το υπουργείο όλοι οι σύλλογοι που έχουν επιδοτηθεί. Τι θα κάνουν όταν έρθει ο αυστηρός Γερμανός επίτροπος; Πώς θα παρουσιάσουν τον οίκο ανοχής σαν πολιτιστικό κέντρο; Η συνέχεια στη σκηνή του Θεάτρου των Αγρών…

Συντελεστές της παράστασης:

Σκηνοθεσία:

Μάνος Παπαδογιαννάκης

Σκηνικά: Βλαδίμηρος Σαρκήσωφ

Σκηνογραφία:

Βαλάντη Δουλγεράκη

Κουστούμια:

Άρτεμη Δουλγεράκη

Ήχος-φωτισμός:

Μανώλης Σταματάκης

Παίζουν με σειρά εμφάνισης:

Τάκης: Βαγγέλης Σταματάκης

Φούλα: Εύα Αλεξάκη

Τέτα: Αλίκη Μπαλασάκη

Βαγγέλης:

Μάνος Παπαδογιαννάκης

Σαμάνθα: Έφη Αριστείδου

Σβετλάνα: Καταρίνα Λάνγκνερ

Παρασκευάς:

Γιώργος Καψαλάκης

Στούμφελ: Κωστής Μανιουδάκης.