Μείωση 14,7% σημείωσε η διαφημιστική δαπάνη σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης το 2010, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services. Συγκεκριμένα, διαμορφώθηκε σε 1,88 δισ. ευρώ, από 1,21 δισ. ευρώ το 2009.

Η πτώση θα ήταν μεγαλύτερη αν αφαιρούνταν τα έσοδα της «Χρυσής Ευκαιρίας» (άρχισαν να προσμετρώνται το 2010).

Η υψηλότερη μείωση σημειώθηκε στο ραδιόφωνο (25%) και ακολουθούν η τηλεόραση (18%) και τα περιοδικά (16%). Στις εφημερίδες οι απώλειες ήταν 1,7%.

Στα τηλεοπτικά μέσα, την πρώτη θέση είχε το Mega (175.134.699 ευρώ) και ποσοστό της συνολικής πίτας 30,03% (από 226.209.213 ευρώ και 31,65% το 2009), δεύτερος ήταν ο Antenna με 150.822.923 ευρώ και 25,86% (από 154.602.370 ευρώ και 21,63%), τρίτος ο Alpha με 89.717.021 ευρώ και 15,38% (από 104.237.264 ευρώ και 14,58 %) και τέταρτο το Star με 80.120.902 ευρώ και 13,74% (από 118.803.121 ευρώ και 16,62 %). Στην πέμπτη θέση ήταν το Alter με 58.266.765 ευρώ και 9,99% (από 78.733.355 ευρώ και 11,01% το 2009), η ΝΕΤ με 21.830.058 ευρώ και 3,74% (από 21.964.475 ευρώ και 3,07 %), η ΕΤ1 με 5.270.541 ευρώ και 0,9% (από 8.025.661 ευρώ και 1,12%) και η ΕΤ3 με 398.802 ευρώ και 0,07% (από 463.371 ευρώ και 0,06%).

Σχετικά με το μερίδιο αγοράς, αξίζει να σημειωθεί ότι οι εφημερίδες μόνο, κατάφεραν να κερδίσουν 3% (παίρνοντας το 23% του συνόλου), κέρδος που αντιστοιχεί σε αύξηση μεριδίου 15%.

Την ίδια ώρα, το μερίδιο του ραδιοφώνου από τη συνολική διαφημιστική «πίτα» συρρικνώθηκε κατά 20% σε σχέση με το 2009, υποχωρώντας στο 6,5%.