Μεγάλη επιτυχία σημείωσε ο σκακιστής του ΟΦΗ Νίκος Σερπετσιδάκης στο πανελλήνιο σχολικό πρωτάθλημα που έγινε στη Χαλκιδική, όπου πήρε τη δεύτερη θέση στην κατηγορία των μαθητών της Β’ Δημοτικού. Στο πρωτάθλημα συμμετείχαν 53 μαθητές απ’ όλη την Ελλάδα και ο Σερπετσιδάκης σημείωσε 7 νίκες, μια ισοπαλία και μια ήττα στους 9 αγώνες που έδωσε. Ο οκτάχρονος σκακιστής του ΟΦΗ είναι μαθητής του 53ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου και στο αντίστοιχο περσινό πρωτάθλημα για μαθητές Α’Δημοτικού είχε πάρει την 4η θέση. Στο μεταξυ,ολοκληρώνεται το επόμενο Σαββατοκύριακο η τελική φάση των νεανικών ατομικών πρωταθλημάτων Κρήτης, με τους αγώνες μπαράζ μεταξύ των νικητών και των τεσσάρων νομών της Κρήτης. Στους αγώνες αυτούς έχουν προκριθεί από τον ΟΦΗ οι σκακιστές: Δημήτρης Μαρκομιχελάκης (μέχρι 14 ετών), Κατερίνα Γρατσέα ( μέχρι 16), Γιώργος Καδιάνης (μέχρι 10), Νίκος Σερπετσιδάκης (Α-8), Εύα Σερπετσιδάκη και Μιχαέλα Χατζάκη (Κ-12). Οι αγώνες θα γίνουν στο ξενοδοχείο “SENSIMAR “στην Αγ. Πελαγία του Δήμου Γαζίου.