Ο ΠΟΑ έχει μάθει την φετινή περίοδο να παίζει συνέχεια σε... τελικούς και την Κυριακή έχει να δώσει ένα ακόμα, αυτή την φορά στο Αίγιο κόντρα στον τοπικό Παναιγιάλειο.
Οι Ατσαλενιώτες προετοιμάζονται σε εντατικούς ρυθμούς προκειμένου να αντιστρέψουν την κατάσταση, γνωρίζοντας ότι χρειάζονται έξι βαθμούς για να παραμείνουν στην κατηγορία, ενώ ενδεχόμενα και να χρειαστούν και επτά σε περίπτωση που ο Παναργειακός νικήσει την Παναχαϊκή. Όπερ σημαίνει ότι η ανάγκη για βαθμολογική συγκομιδή στο Αίγιο είναι μεγάλη. Την ίδια ώρα όμως και στον Παναγιάλειο ετοιμάζονται για τον δικό τους... τελικό καθώς θέλουν τη νίκη για να εξασφαλίσουν την παραμονή και να είναι πιο... άνετοι στις δύο τελευταίες αγωνιστικές. Μάλιστα στο Αίγιο επικρατεί "συναγερμός" με εκκλήσεις στον κόσμο για συμπαράσταση και τους οργανωμένους της ομάδας να ετοιμάζουν μηχανοκίνητη πορεία προς το γήπεδο και εκεί, όπως οι ίδιοι λένε, μια "καυτή" ατμόσφαιρα. Όπως και να χει το θέμα οι Ατσαλενιώτες θα πρέπει να πάρουν έστω τον βαθμό της ισοπαλίας και έπειτα με δύο νίκες να σώσουν την χρονιά ότι και να κάνουν οι υπόλοιποι. "Είμαι αισιόδοξος ότι θα τα καταφέρουμε. Η ομάδα είναι σε καλή κατάσταση και θα πάμε αποφασισμένοι στο Αίγιο για να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα", τόνισε χθες στην "Π" ο Στράτος Γεωργιάδης μεταφέροντας το κλίμα που επικρατεί στο "στρατόπεδο" της ομάδας. Από αγωνιστικής πλευράς δεν προέκυψε κάποιο νεότερο και έτσι ο Γιάννης Χατζησεβαστός καταστρώνει τα πλάνα του υπολογίζοντας τους Αργέντη, Πολεμαρχάκη που εξέτισαν τις ποινές τους αλλά και τον Τζανή που αποθεραπεύτηκε και θα παίξει κανονικά. Αντίθετα στο Ηράκλειο θα μείνουν οι τιμωρημένοι Γενιτσαρίδης και Γεωργόπουλος.

