
Σε πρόσφατες δηλώσεις του ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης, αρμόδιος για την αποκρατικοποίηση της Ο.Α. έχει επισημάνει ότι η πρόσκληση για συμμετοχή στις διαδικασίες αποκρατικοποίησης της Ολυμπιακής είναι ανοιχτή σε οποιονδήποτε άλλον επενδυτή εκφράσει σχετικό ενδιαφέρον.
Εξάλλου, αισιόδοξος για την πορεία των διαπραγματεύσεων, που άρχισαν σήμερα, με στόχο την αποκρατικοποίηση της Ολυμπιακής, εμφανίστηκε με δηλώσεις του ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, Ευριπίδης Στυλιανίδης, ο οποίος είχε συναντήσεις και με εκπροσώπους των εργαζομένων στον εθνικό αερομεταφορέα. Ο κ. Στυλιανίδης επισκέφθηκε σήμερα το Κέντρο Ελέγχου της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, στο Ελληνικό, στο πλαίσιο του προγράμματος επισκέψεων, που έχει εγκαινιάσει σε χώρους δουλειάς των Οργανισμών, επιχειρήσεων και φορέων του δημοσίου, που εποπτεύονται από το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών. Στόχος των επισκέψεων αυτών, όπως δήλωσε ο κ. Στυλιανίδης, είναι να ενημερωθεί επί τόπου για την επιχειρησιακή ετοιμότητα των φορέων, αλλά και όλα τα άλλα ζητήματα, που θα μπορούσαν να αντιμετωπιστούν από πλευράς του υπουργείου, ώστε να διευκολυνθούν οι εργαζόμενοι για να κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους και να αναπτυχθεί η επιχειρησιακή ετοιμότητα των υπηρεσιών.
Εν τω μεταξύ, όπως έχει επισημάνει η MIG σε ανακοίνωση της εφ΄όσον οι διαπραγματεύσεις καταλήξουν σε συμφωνία προτίθεται να παραχωρήσει οικειοθελώς στο Ελληνικό Δημόσιο τη δυνατότητα επανακρατικοποίησης της Ολυμπιακής σε χρονικό διάστημα μέχρι και 3 μήνες μετά τη διεξαγωγή των επόμενων εκλογών. Επίσης, η MIG έχει επισημάνει ότι είναι έτοιμη και να συμπράξει στην διαδικασία αυτή, με οποιοδήποτε άλλο υγιή επιχειρηματικό ή επενδυτικό όμιλο επιθυμεί, αλλά και να αποσυρθεί, εάν κάποιος άλλος Έλληνας σοβαρός ενδιαφερόμενος εξασφαλίσει την επιτυχία του εγχειρήματος και δεν επιθυμεί τη δική της συμμετοχή.
Παράλληλα, η MIG έχει επισημάνει ότι «μετά το τέλος των διαπραγματεύσεων την τελική απόφαση για την απόκτηση της Ολυμπιακής θα λάβει το ΔΣ της MIG, σταθμίζοντας μεταξύ άλλων και την επίτευξη ή μη της επιθυμητής διακομματικής συναίνεσης, αλλά και την κοινωνική αποδοχή για τις εξελίξεις αυτές στον εθνικό μας αερομεταφορέα».