Δια μέσου της χθεσινής συνεδρίασης της Δημαρχιακής Επιτροπής η δημοτική Αρχή, θέλησε να εκτονώσει τη σφοδρή αντιπαράθεση που είχε ξεσπάσει με φόντο τη χρήση των μίνι- μπας που κινδυνεύει “να τινάξει στον αέρα” τη συμφωνία που είχε κλείσει ο δήμος με τα αστικά ΚΤΕΛ για το πρόγραμμα «συγκοινωνία» ύψους 900 χιλ ευρώ της ΚΕΔΚΕ.

Στη Δημαρχιακή Επιτροπή ο ίδιος ο δήμαρχος πλέον πήρε θέση στο όλο θέμα και επισήμως, ξεκαθαρίζοντας ότι θα εφαρμοστεί η απόφαση του Δημοτικό Συμβούλιο για τα μίνι μπας χωρίς καμία τροποποίηση….

Για την ακρίβεια το όργανο του δήμου, επικύρωσε την συγκεκριμένη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, ως πράξη κανονιστικού περιεχομένου, σε σχέση με τα δρομολόγια που θα εκτελούν τα μίνι- μπας, διασφαλίζοντας έτσι την υλοποίηση της, την οποία τονίσθηκε ότι όλοι θα πρέπει να σεβαστούν. Όπως έχει ήδη αποφασιστεί, τα μικρά αυτά λεωφορεία πρόκειται να εκτελούν δύο διαφορετικές διαδρομές. Η μικρότερη είναι αυτή που αναπτύσσεται ανάμεσα στις οδούς πλ.Ελευθερίας, Δικαιοσύνης, Καλοκαιρινού, Αγ.Μηνά, Αβέρωφ, και θα καταλήγει στην πλατεία Ελευθερίας. Η δεύτερη και μεγαλύτερη διαδρομή, προωθείται δια μέσου των οδών πλ. Ελευθερίας, Μποφώρ, Ελ. Βενιζέλου, Γιαμαλάκη, Καλοκαιρινού, Πλαστήρα, Έβανς, Αβέρωφ. Πλ. Ελευθερίας.



“Θετική”



Η εξέλιξη αυτή ερμηνεύεται ως θετική από την πλευρά των ταξί, που εδώ και μεγάλο διάστημα «την είχαν βγει από τα αριστερά» στο Δήμο Ηρακλείου, σχολιάζοντας σκωπτικά ότι δεν είναι σε θέση να εφαρμόζει ούτε τις ίδιες τις αποφάσεις τους.

Ικανοποιεί όμως και το ΚΤΕΛ που παρακολουθούσε διακριτικά αλλά με μεγάλη αγωνία την εξέλιξη της αντιπαράθεσης των προηγούμενων ημερών, δείχνοντας συναινετική διάθεση στη διαχείριση της κρίσης, καθώς δήλωσε αποφασισμένο να συζητήσει και εναλλακτικά συστήματα διαχείρισης των μίνι -μπας.

Ωστόσο αυτό το οποίο δεν έχει αποσαφηνιστεί και είναι ίσως το πιο κρίσιμο ζήτημα, είναι το πότε τελικά θα αρχίσει το περίφημο πρόγραμμα να εφαρμόζεται, το οποίο πλέον είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την εφαρμογή της κυκλοφοριακής μελέτης την οποία η Λότζια αν και έχει δεσμευτεί να υλοποιήσει μετά τις γιορτές, στην πράξη εμφανίζεται ανέτοιμη, αφού πολλά διαδικαστικά ζητήματα εκκρεμούν, και υπάρχουν δυσκολίες στην υλοποίηση τους. Είναι άλλωστε χαρακτηριστικό το γεγονός ότι βασικά ζητήματα που προβλέπει η μελέτη όπως η σήμανση των δρόμων, η σωστή λειτουργία των φαναριών και πολλά ακόμα ζητήματα είναι εντελώς στον αέρα, και εκκρεμεί η υλοποίηση τους….