Πόλεμος” τροπολογιών στη Βουλή για το θέμα του ΚΤΕΛ Κρήτης. Μετά την τροπολογία που κατέθεσαν οι βουλευτές των Χανίων οι οποίοι ζητούσαν τη διάλυση του ΚΤΕΛ Κρήτης, οι βουλευτές της Ανατολικής Κρήτης (πλην Αλαβάνου) κατέθεσαν άλλη τροπολογία με την οποία ζητούν την πλήρη συνένωση των δυο ΚΤΕΛ!

Οι 8 βουλευτές της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ στο Ηράκλειο και το Λασίθι κατέθεσαν τροπολογία και αιτιολογική έκθεση στην οποία αναφέρουν οτι τα δυο ΚΤΕΛ προχώρησαν και πέραν του νόμου σε συμφωνία “... για συνεκμετάλλευση από 31-5-2003 όλου του συγκοινωνιακού έργου της Κρήτης, που ανήκε στις δυο ΚΤΕΛ ΑΕ καθώς και το έργο της δημοτικής συγκοινωνίας και της μεταφοράς των μαθητών και φοιτητών καθώς και...” συστήσαντα μετά από αποφάσεις των Γεν. Συνελεύσεων την ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία ΚΤΕΛ ΚΡΗΤΗΣ ΑΕ με ποσοστό συμμετοχής ανάλογο του αριθμού των λεωφορείων των δύο ΚΤΕΛ ΑΕ (56,3% για το ΚΤΕΛ Ηρακλείου Λασιθίου και 43,7% για το ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνης).

Η εταιρεία αυτή λειτουργούσα και σήμερα έχει αναγνωρισθεί από όλες τις δικαστικές αποφάσεις και έχει καθιερωθεί στην συνείδηση των κατοίκων της Κρήτης.

Στην παραπάνω ρύθμιση για την ενιαία εκμετάλλευση του συγκοινωνιακού έργου της Κρήτης προέβησαν τα ΚΤΕΛ και σ’ αυτήν συμφώνησαν όλες οι παρατάξεις του Ελληνικού Κοινοβουλίοιυ με προεξάρχοντες όλους τους βουλευτές της Κρήτης”.

Και στην αιτιολογική έκθεση καταλήγουν:

“Με τη ρύθμιση αυτή προς την κατεύθυνση της ανάπτυξης αναφορικά με την εκμετάλλευση των γραμμών σταμάτησαν οι μέχρι τότε συνεχείς προστριβές μεταξύ των ως άνω ΚΤΕΛ αλλά κυρίως βελτιώθηκε θεαματικά η παροχή υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό, με την άνετη και ασφαλή μετακίνηση των πολιτών του νησιού αλλά και των ντόπιων και ξένων επισκεπτών του, με την δημιουργία του πιο σύγχρονου στόλου λεωφορείων στην Ευρώπη, με τα κοινά πρακτορεία και σταθμούς σε όλη την Κρήτη, με το on line σύστημα κράτησης θέσεων, με την ευχερή μεταφορά δεμάτων από άκρο εις άκρο του νησιού, με την καλύτερη εξυπηρέτηση των δυσπρόσιτων περιοχών κλπ., επ’ ωφελεία της ανάπτυξης της νήσου Κρήτης, όπου τα ΚΤΕΛ αποτελούν τον μοναδικό συγκοινωνιακό φορέα.

Με τις προτεινόμενες διατάξεις επιτυγχάνεται η πλήρης οικονομική εξίσωση όλων των ιδιοκτητών υπεραστικών λεωφορείων της Κρήτης και η μείωση του λειτουργικού κόστους προς όφελος της ποιότητας των υπηρεσιών, κυρίως όμως ικανοποιείται το περί συγκρητισμού κοινό αίσθημα, όπως έχει κατ’ επανάληψη εκφραστεί απ’ όλους τους φορείς της Κρήτης”.