Εντυπωσιακή είναι η εικόνα που εμφανίζει η αρχιτεκτονική μελέτη του “Αχτάρικα” την οποία παρουσιάζει σήμερα η “Π” και αναμένεται να απασχολήσει την επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που θα κληθεί να αποφασίσει εάν το κτίριο θα καλύψει αποκλειστικά τις ανάγκες της Βικελαίας ή αν θα έχει και εμπορική χρήση.