Ένα σύγχρονο σύστημα αυτοματοποιημένης διαχείρισης στόλου, που θα εγκατασταθεί στην εταιρεία CANDIA TAXI A.E. παρουσιάστηκε χθες σε ειδική εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στην κεντρική αίθουσα του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας.

Πρόκειται για το σύστημα “ΠΥΘΙΑ”, που αναπτύσσεται από την ομώνυμη κοινοπραξία, την οποία αποτελούν οι εταιρείες του Τεχνολογικού Πάρκου Κρήτης Cytech Ε.Π.Ε., Infocharta Ε.Π.Ε. και Palmera Ε.Π.Ε.

Η λειτουργία του βασίζεται στην ταχύτατη και αυτόματη εξυπηρέτηση του επιβάτη.

Το “ΠΥΘΙΑ” γνωρίζοντας τη θέση τόσο των ταξί όσο και του πελάτη και συνδυάζοντας αυτές τις πληροφορίες, θα αποστέλνει το κοντινότερο όχημα στον πελάτη.

Κατά τη διάρκεια της χθεσινής εκδήλωσης παρουσιάστηκε ο κεντρικός κορμός λειτουργίας του συστήματος.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του CANDIA TAXI A.E. κ. Αριστείδη Ψαράκη “το σύστημα αυτό θα εξυπηρετήσει προς το καλύτερο τους πελάτες και μέσα από τις δοκιμές που έχουν γίνει, έχουμε δει ότι λειτουργεί άψογα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.

Όταν θα εφαρμοστεί σε μας θα λειτουργεί με τα δικά μας δεδομένα και θα είναι προσαρμοσμένο με το δικό μας τρόπο λειτουργίας.

Αυτό είναι ένα άλλο πλεονέκτημα του συστήματος, ότι είναι δηλαδή ευέλικτο και μπορεί να προσαρμόζεται στον εσωτερικό κανόνα λειτουργίας της κάθε εταιρείας, που θέλει να το χρησιμοποιήσει».

Το σύστημα αυτό θα έχει ένα κέντρο διαχείρισης, το οποίο θα αποτελείται από το τηλεφωνικό κέντρο και δύο οθόνες .Στη μια οθόνη θα εμφανίζεται ο χάρτης της πόλης και η διάταξη των αυτοκινήτων σε ζωντανή σύνδεση με απόκλιση 1-2 δευτερολέπτων, πόσα ταξί κινούνται δηλαδή μέσα στην πόλη, ενώ στην άλλη οθόνη θα γίνεται η διαχείριση των κλήσεων.

Τα στοιχεία και το τηλέφωνο του πελάτη, που θα καλέσει για πρώτη φορά στην εταιρεία, θα καταγράφονται σε μια τράπεζα δεδομένων, ώστε την επόμενη φορά που θα καλέσει, δε θα χρειαστεί να μιλήσει με την τηλεφωνήτρια. Ο υπολογιστής θα τον καλωσορίσει και σύμφωνα με τις οδηγίες που θα του υποδείξει, θα μπορέσει να κάνει την κλήση του για ταξί.

«Σαν εταιρεία έχουμε μέσο όρο αναμονής των πελατών γύρω στα 50 δευτερόλεπτα.

Ευελπιστούμε να το πάμε στα 30 δευτερόλεπτα.

Αν καταφέρουμε να μειώσουμε το χρόνο απάντησης της κλήσης, είναι πολύ σημαντικό για μας.

Γνωρίζουμε ότι ο κόσμος, όπως όταν ιδρύσαμε την εταιρεία και το καινούργιο ραδιοδίκτυο, είναι επιφυλακτικός με καθετί καινούργιο. Χρειάζεται κάποιο διάστημα για να προσαρμοστεί» επισημαίνει ο κ. Ψαράκης.

Τα τηλέφωνα της CANDIA TAXI A.E. είναι (2810) 361362 και (2810) 361363.