Εγκαταλείπεται όπως όλα δείχνουν οριστικά ο σχεδιασμός της ένταξης δωρεάν μίνι μπας στο κέντρο της πόλης στο πλαίσιο του προγράμματος της ΚΕΔΚΕ «Συγκοινωνία» μετά την θυελλώδη σύγκρουση δύο σημαντικών επαγγελματικών κλάδων του κρίσιμου τομέα των μεταφορών, και συγκεκριμένα των ταξί και των ΚΤΕΛ .

Το γεγονός ότι δεν υπήρχε δρόμος να γεφυρωθεί το χάσμα που είχε δημιουργηθεί σε σχέση με τη χρήση των μίνι μπας στην παλιά πόλη, σε συνδυασμό με το ορατό ενδεχόμενο να τιναχθεί στον αέρα όλη η δεσμευμένη χρηματοδότηση, οδήγησε τη δημοτική Αρχή να εξετάσει τα υπόλοιπα εναλλακτικά σενάρια, που φαίνεται να την οδηγούν στην χρηματοδότηση των «νεκρών» γραμμών» .

Πιο συγκεκριμένα, φαίνεται ότι ο δήμος είναι αποφασισμένος να επιλέξει την τακτική της χρηματοδότησης δρομολογίων που μέχρι σήμερα δεν εκτελούνται με την συχνότητα που θα έπρεπε για διάφορους λόγους, όπως για παράδειγμα τη γραμμή του νεκροταφείου.

Παράλληλα υπάρχουν και άλλες διαδρομές προς τις οποίες μέχρι σήμερα δεν εκτελούνται δρομολόγια του ΚΤΕΛ συχνά τα οποία κρίνεται σκόπιμο να ενισχυθούν για να εξυπηρετηθεί ο κόσμος. Την ολοκλήρωση της πρότασης φαίνεται ότι έχει αναλάβει να συντάξει και να ολοκληρώσει ο αντιδήμαρχος Μανόλης Αλεξάκης, ο οποίος ήδη ολοκληρώνει τη σχετική έρευνα που εκτελεί για την ενίσχυση των δρομολογίων που θα επιλεγούν να χρηματοδοτηθούν , την οποία και θα κληθεί να αξιολογήσει και να αποφασίσει η δημοτική Αρχή.