 |
“Τρίποντο” από την...γραμμή των ελευθέρων βολών πέτυχε ο Εργοτέλης με αντίπαλο τον Ολυμπιακό. Οι “κιτρινόμαυροι”, μετά το 3-3 του Παγκρητίου αλλά και την εμφάνισή τους απέναντι στους Πειραιώτες, είδαν τον δείκτη της ψυχολογίας τους να ανεβαίνει στα ύψη ενώ το ίδιο... άλμα έκανε τόσο ο ενθουσιασμός όσο και η αισιοδοξία για την συνέχεια του πρωταθλήματος. Εξτρα πριμ 15.000 ευρώ ήταν το δώρο του Απόστολου Παπουτσάκη, ενώ στο περιθώριο του αγώνα με τον Ολυμπιακό έγινε γνωστό ότι οι “ερυθρόλευκοι” έχουν βάλει στο...μάτι τον Κουτσιανικούλη.
Στην πειθαρχική παρεπέμφθηκε για τα αρκετά λάθη του στο ματς του Παγκρητίου ο Κύρος Βασσάρας.