Πολλά παράπονα για την ταλαιπωρία , τις κακές υπηρεσίες και την πολύωρη αναμονή στο αεροδρόμιο “Νίκος Καζαντζάκης” κάνουν και φέτος οι τουρίστες που επέλεξαν την Κρήτη για τις διακοπές τους.

Ουρές τουριστών περιμένουν επί ώρα κάτω από τον ήλιο μέχρι να “τσεκάρουν” εισιτήρια και αποσκευές ενώ περιμένουν για ώρα για να παραλάβουν και τις αποσκευές τους αφού στους ιμάντες που τις μεταφέρουν δεν υπάρχουν κάν φωτεινές ενδείξεις με τα νούμερα των πτήσεων και τον τόπο άφιξης και κάνουν βολτες από ιμάντα σε ιμάντα για να βρουν τις βαλίτσες τους.

“Το αλαλούμ που συμβαίνει και φέτος στο αεροδρόμιο είναι απερίγραπτο”, σχολίασε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών Πρακτόρων Μανόλης Παπακαλιάτης ο οποίος σημείωσε ότι συνεχώς οι πράκτορες γίνονται αποδέκτες επιστολών από πελάτες τους οι οποίοι διαμαρτύρονται για την ταλαιπωρία στο αεροδρόμιο Ηρακλείου τόσο κατά την άφιξη όσο και κατά την αναχώρησή τους.

Ο κ. Παπακαλιάτης είπε ότι οι τουρίστες δεν γνωρίζουν ούτε από πού θα παραλάβουν τις αποσκευές τους, ούτε πού θα βρουν το αυτοκίνητο που έχουν ενοικιάσει. Τίποτα δεν λειτουργεί σωστά, υπάρχει παντελής έλλειψη οργάνωσης, υπογράμμισε.

“Είναι γνωστά τα προβληματα στο αεροδρόμιο όμως γίνονται προσπάθειες για την καλύτερη σωστή εξυπηρέτηση του κόσμου”, μας είπε ο αερολιμενάρχης Μανόλης Σφακιανάκης.

Ο ίδιος ανέφερε ότι το πρόβλημα με τις ενδείξεις στους ιμάντες των αποσκευών θα αποκατασταθεί το συντομότερο δυνατόν.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι τις ημέρες αιχμής στο αεροδρόμιο Ηρακλείου έχουμε περισσότερες από 250 αφίξεις και αναχωρήσεις αεροπλάνων ενώ σε ημερήσια βάση διακινούνται περίπου 30.000 επιβάτες.