Της Αννας Κωνσταντουλάκη

Η πτώση της τουριστικής κίνησης στην Κρήτη, δεν φαίνεται να επηρεάζει τις πολυτελείς μονάδες του νησιού που εμφανίζουν πληρότητες της τάξης του 90%-100%, ωστόσο οι διευθυντές των ξενοδοχείων και φέτος γίνονται αποδέκτες παραπόνων και διαμαρτυριών από τους πελάτες τους για την ταλαιπωρία τους στο αεροδρόμιο Ηρακλείου.

Ο διευθυντής του “Εlounda Beach” και “Elounda Bay” , Μανόλης Ρασούλης, είπε στην “Π”: “Μέχρι τις αρχές Ιουλίου οι πληρότητες μας φθάνουν το 100%, γιατί εκτός από τους μεμονωμένους πελάτες, έχουμε και πολλά συνέδρια πολυεθνικών εταιριών, τραπεζών κλπ.

Η κίνηση μέχρι τώρα, πηγαίνει πάρα πολύ καλά, όμως και φέτος οι πελάτες μας κάνουν πολλά παράπονα, για τις υπηρεσίες και την πολύωρη αναμονή στο αεροδρόμιο Ηρακλείου”.

Σύμφωνα με τον κ. Ρασούλη, πελάτες οι οποίοι ξοδεύουν χιλιάδες ευρώ για τις διακοπές τους, πηγαίνοντας στο αεροδρόμιο, έρχονται αντιμέτωποι με μια απερίγραπτη εικόνα που επηρεάζει καθοριστικά την απόφασή τους, να μην επισκεφθούν ξανά την Κρήτη.

Πρόσφατα μάλιστα, έλαβε ένα mail από πελάτη του, με ακριβώς αυτό το περιεχόμενο.

“Είναι κρίμα, είπε ο ίδιος, να δημιουργείται αυτή η κακή εικόνα για την Κρήτη λόγω του αεροδρομίου”.



“Μας στέλνουν φωτογραφίες με τις ουρές”



Πληρότητες της τάξης του 90%-95% έχει και το ξενοδοχείο “Blue Palace”, φιλοξενώντας κυρίως Αμερικάνους, Αγγλους και Γερμανούς τουρίστες.

Ομως όπως μας είπε ο κ. Θ. Φράγκος, διευθυντής του ξενοδοχείου, φέτος τα παράπονα των πελατών για την κατάσταση στο αεροδρόμιο αυξάνονται συνεχώς.

“Μας στέλνουν φωτογραφίες με τις ουρές στο αεροδρόμιο και μας λένε ότι περίμεναν 1,5-2 ώρες για να τσεκάρουν τα εισιτήριά τους. Αυτά, πρέπει να τα λάβουν σοβαρά υπόψην οι αρμόδιοι, γιατί το αεροδρόμιο κάνει κακό στον τουρισμό μας”.

Υψηλές είναι οι πληρότητες και στο ξενοδοχείο “Creta Palace” στο Ρέθυμνο. Ο Γιάννης Κονσολάκης, διευθυντής πωλήσεων του ξενοδοχείου είπε στην “Π”: “Ο Μάιος κινήθηκε σε χαμηλά επίπεδα, όμως από τα μέσα Ιουνίου η κίνηση άρχισε να αυξάνεται εντυπωσιακά. Τώρα οι πληρότητές μας είναι της τάξης του 90%-100% και έχουμε ως επι το πλείστον Γερμανούς, Αυστριακούς, Ελβετούς, Ρώσους, Ουκρανούς.

Και ο κ. Κονσολάκης, σημείωσε ότι πολύ συχνά, οι πελάτες του ξενοδοχείου, ταλαιπωρούνται και διαμαρτύρονται για την μεγάλη αναμονή στο αεροδρόμιο.