Πριν καν δοθούν τα στοιχεία για το διαγωνισμό του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι έχει αρχίσει και το..πάρτι των εταιρειών που θέλουν να μπουν στο έργο! Στο ΥΠΕΧΩΔΕ μάλιστα μιλούν για πρωτόγνωρο ενδιαφέρον και από το εξωτερικό ειδικά σε μια περίοδο που η κρίση στον κατασκευαστικό κλάδο έχει ήδη δημιουργήσει τεράστια προβλήματα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αλλά και κάποια στοιχεία που έχουν ήδη δημοσιοποιηθεί μεγάλοι κατασκευαστές φτιάχνουν τις πρώτες συμμαχίες. Μάλιστα λέγεται ότι έχουν ήδη διαμορφωθεί αρχικά σχήματα:

- Στο ένα είναι οι ελληνικές εταιρείες Ελλάκτωρ και J&Ρ-Αβαξ που έχουν συμφωνήσει με την γαλλική Vinci Construction Grands Projets και την Aeroports de Paris Management να “χτυπήσουν”το έργο.

- Στο άλλο σχήμα λέγεται πως είναι η Hochtief που έφτιαξε το “Ελ.Βενιζέλος” με εταιρεία συμφερόντων του Κοπελούζου.

Μάλιστα οι πληροφορίες αναφέρουν ότι αρχικά η Ελλάκτωρ και J&Ρ-Αβαξ είχαν προσεγγίσει την γερμανική Hochtief , αλλά δεν τα βρήκαν. Και μετά προσέγγισαν τους Γάλλους με τους οποίους είχαν συνεταιριστεί στο έργο της γέφυρας Ρίο-Αντίρριο για να πάρουν τώρα το έργου του Καστελίου.

Θυμίαζουμε ότι το έργο του Ρίο-Αντίρριο κατασκευάστηκε από την κοινοπραξία Γέφυρα, στην οποία συμμετέχουν οι εταιρείες: Vinci Construction Grands Projets (53,00%), Ακτωρ ATE (15,48%), J&Ρ-Αβαξ AE (11,20%), Αθηνά AETB & AE (7,74%), Προοδευτική ATE (7,74%) και Παντεχνική AE (4,84%). H εταιρεία Γέφυρα AE θα έχει την ευθύνη λειτουργίας της γέφυρας για 35 χρόνια. H χρονική διάρκεια παραχώρησης λήγει στις 24 Δεκεμβρίου 2039. Μετά, η γέφυρα θα παραδοθεί στο Ελληνικό Δημόσιο, το οποίο θα αναλάβει τη λειτουργία της. Κάτι ανάλογο θέλουν να κάνουν με το αεροδρόμιο Καστελίου.